نتایج جستجو برای عبارت :

قصص نيك نساء اتناك من جاري كل يوم وهاري كسي نيك

 پناه بردن موسی علیه‌السلامبه خدا، از تمام متکبّران منکر روز قیامتوقالَ موسى‌ انّى عُذتُ بِرَبّىورَبّکُم مِن کُلّ مُتَکَبّرٍ لا یُؤمِنُ بِیَومِ الحِساب. [2]غافر/سوره40، آیه27.     صفات متکبّران‌صفات متکبران که در آیات قرآن ذکر شده عبارتند از:← بخل‌ بخل‌ورزی، از اوصاف متکبّران: 1. . انَّ اللَّه لا یُحِبُّ من کانَ مُختالًا فخورا• الَّذینیبخلون ویأمُرون النّاس بِالبُخلِ [3]نساء/سوره4،آیه36.    [4]نس
كنت بنت فى ابتدائىمعرفش حاجة عن الجنسبس كان جسمى اكبر من سنى باب توفى وانا فى ستة ابتدائىامى ست سكسیة اوى وجسمها سكسى اوى وكانت بتجیب رجالة البیت كانت شرموطة اوى كانت تنیمنى بدرىعلشان تتمتع مع الرجالة والشرب كنت بسمع صوتها وهى بتشرمط وكانت بترقص وفى مرة قومت من النوم على دم نازل منى بمغص ووجع جریت على امى كانت نایمة من تعب اللیلقامت مخدوضة شافت الدم ضحكت وقلتلى خلاص بقیتى انسة خدتنى وشطفتلى وبقت تلعبلى فى كسى وتقولى كل دة كس یبتوهى بتشطف
در قرآن کریم، سوره نساء، آیه 34 در مورد ن آمده است: «و اضربوهن» معمولا این عبارت را به «ن را بزنید» ترجمه می کنند. اما آیت الله سید کمال الحیدری که دیدگاه های نو فراوان دارد، این واژه در قرآن را به گونه ای دیگر معنا می کند که جالب توجه است.فیلم در سایت راه راستی
آثار حفظ آبروی خود و دیگراندر اسلام بر حفظ و صیانت از آبرو بسیار تاکید شده است؛ زیرا شخصیت انسان و انسانیت او به همین امر وابسته است. کسی که عرض و آبرو ندارد، شخصیتی ندارد و در حقیقت تمام انسانیت او به تباهی رفته  است. در اسلام بر حفظ آبروی دیگران حتی مجرم ظالم (نساء، آیه 148) و نیز متهم به جرم نیز تاکید شده است.(نساء، آیه 15؛ نور، آیات 4 و 11 و 13 و 15)اگر کسی از عرض و آبروی خود یا دیگران دفاع کرده و صیانت نماید، خداوند برای چنین شخصی پاداش‌های ب
اول مره كان مع واحد قریبىكانا نایمین فى غرفه واحده مع بعض وهوا كان بیحسس على طیظى وانا نایماصحیت وحسیت بیه اول ماعرف انى صحیت بعد عنى وانا بصراحه سخنت وكنتاتمنا یدخل زبو فیه المهم قعدنا كدا 3اشهر تقریبا وبعدها بقى بیطلع زبو ویقلعنى الویمشى زبو على طیظى لحد مایجیب لبنو بس كان بیجیبو على مندیل وانا كنت بعمل نفسىنایم عشان اول ماكنت بتحرك كان بیبعد عنى كنا بنتكثف وهوا مفكرنى نایم میعرفش انىصاحى وكل یوم اقول فى تفكیرى هیدخلو فیا میتا لحد م
 بسم الله الرحمن الرحیم( وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِأَعْدَائِكُمْ وَكَفَى بِاللَّهِ وَلِیًّا وَكَفَى بِاللَّهِ نَصِیرًا )( سوره مبارکه نساء آیه 45 )نماهنگ حماسی ( ای لشگرصاحب زمان {عج} )کلیبی دیدنی از قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران  ادامه مطلب.
چشم توکاش می‌دیدم چیستآنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری استآه وقتی که تو لبخند نگاهت رامی‌تابانیبال مژگان بلندت رامی‌خوابانیآه وقتی که  توچشمانتآن جام لبالب از جان‌دارو راسوی این تشنه جان سوخته می‌گردانیموج موسیقی عشقاز دلم می‌گذردروح گل‌رنگ شرابدر تنم می‌گردددست ویرانگر شوقپرپرم می‌کند ای غنچه رنگین، پرپرمن در آن لحظه که چشم تو به من می‌نگردبرگ خشکیده ایمان رادر پنجه بادرقص شیطان خواهش رادر آتش سبزنور پنهانی
اون قدیما که باباها ابهت، جایگاه و حرمت ویژه ای داشتند، برای نشان دادن این جایگاه می گقتند: شوخی شوخی، با سبیل بابا هم شوخی!الآن هم وقتی می خواهند درباره ی خطرناک بودن رفتاری هشدار دهند، از  ضرب المثل «بازی با دم شیر» استفاده می کنند.«غریزه ی جنسی» در میان انواع امیال و خواسته های انسان، به سرکشی و طغیان معروف است و نباید با نگاه به نامحرم، خیال پردازی، دیدن برنامه های نامناسب ماهواره و فیلم های مبتذل و جوک های جنسی و به آن مید
 مُسافِحاتٍدر آیه قبل بیان شد که ماده «سفح» در اصل بر ریختن چیزی دلالت می‌کند و برخی توضیح داده‌اند که این ماده نقطه مقابل ماده «حصن» است و در نه هرگونه ریختن، بلکه ریختنی است در جایی که اقتضاء و شأن آن این بوده که حفظ شود؛ و تفاوت آن با کلماتی مانند «سقط» و «صبّ» و «سکب» و «سفک» در این است که:«سقط» فرود آمدن از بالا به طور دفعی و بدون اختیار است؛«صبّ» ‌مطلق ریختن از بالا به پایین است بدون ه
انا زای ای شاب مصری عایز یعیش حیاة كریمة بس للاسف الظروف وحشة اشتغلتاول شغل لیا كان فی كوافیر حریمی شاب صغیر وكنت بشوف ستات كتیرطبعا زای ای شاب زبی كان واقف علی طول لدرجة ان اباین خدو بالهم واشتكوصاحبة الكوافیر قالت لیا تعال عایزك وتتكلم معایا یا حبیبی انت لسة صغیرشیل الحنس من دماغك طبعا قولتلها ماشی بس فی دماغی لاوعدا الیوم الاول وجی الیوم التانی لقیت واحدة ملكت جمال جسم دینا الرقاصةلقیتها بتقولی بتعرف تعمل فتلة قولتلها لا سكتت وقالت
خیلی زرنگند اینهایی که میان تلاوت می کنند و از یه جاهایی تلاوت می کنند که صد تا قاری مشهور تا به حال خونده است. بگو اگه خیلی مرد هستید در امر قرائت، از یه جایی که کسی نخونده بخونید. یا مثلا میان و تقلیدی می خونن. یا اختلاف قرائت. یا یه عالمه تکرار. خوب منم اگه بخوام اینطوری بخونم در واقع اینها امیتازاتی است که به تلاوت، رونق می دهد.تلاوتی تلات است که قاری قرآن، به ترتیب جلسه بخواند. یعنی هر جایی سر خط بود. یا گر جلسه طوری اداره می شود که سر خ
از نظر آموزه های وحیانی قرآن، انسان می بایست در صراط مستقیم حرکت کند تا به مقصد و مقصود برسد. اما مشکل این است که صراط مستقیم یک راه همانند راه های دیگر نیست تا انسان آن را بپمیاید و به مقصد و مقصود برسد؛ زیرا صراط مستقیم؛ چیزی جز مجموعه دین اسلام و شرایع آن نیست که پیامبران الهی پیموده اند و می دانیم که دین یک امر خارجی نیست تا انسان آن را بپیماید، بلکه یک امر معنوی و باطنی در ذات انسان است.اگر خدا از زبان پیامبرانی چون ابراهیم (ع) و محمد رسول ا
 بسم الله الرحمن الرحیم952) سوره نساء (4) آیه 25 وَ مَنْ لَمْ یسْتَطِعْ مِنْكُمْ طَوْلاً أَنْ ینْكِحَ الْمُحْصَناتِ الْمُؤْمِناتِ فَمِنْ ما مَلَكَتْ أَیمانُكُمْ مِنْ فَتَیاتِكُمُ الْمُؤْمِناتِ وَ اللَّهُ أَعْلَمُ بِإیمانِكُمْ بَعْضُكُمْ مِنْ بَعْضٍ فَانْكِحُوهُنَّ بِإِذْنِ أَهْلِهِنَّ وَ آتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ مُحْصَناتٍ غَیرَ مُسافِحاتٍ وَ لا مُتَّخِذاتِ أَخْدانٍ فَإِذا أُحْصِنَّ فَإِنْ أَتَینَ بِفاحِشَةٍ فَع
ثبت های مربوط به حساب جاری شرکاء حساب جاری شرکا چیست؟حسابی که صرفا برای دریافت ها و پرداخت های نقدی سهامداران و شریکان باشد را حساب جاری شرکاء گویند. موارد استفاده از حساب جاری شرکاءحساب جاری شرکاء یک حسابی با ماهیت بستانکار و بدهکار می باشد.این حساب به این معنی است که یک بار زیر مجموعه ی حساب با کل حساب های دریافتی و بار دیگر زیر مجموعه ی حساب با کل حساب های پرداختی تعریف می گردد.بستان کار بودن این حساب به این معنی است که شرکت به سهام د
به نام نورعقلانیت ایمانی و عقلانیت تجربیاز ویژگی هایی که خالق در فطرت بشر نهاده است، کنجکاوی، پرسشگری، کنکاش، جستجوگری و آزمودن است. بشر غالباً تا چیزی را تجربه نکند آرام نمی گیرد.تجربه و آزمودن مهمترین عامل بقا و لازمه پیشرفت بشر در همه ابعاد زندگی در روی کره خاکی است. عقلانیتی که بر پایه کنکاش و تجربه استوار باشد، عقلانیت تجربی است. در مقابل این ویژگی، خصوصیت دیگری در نهاد بشر است و آن تبعیت محض و بدون چون و چرای مرید و مُحِب از مراد و م
 به نام خدا«ان اللهَ یأمُرکم أن تُؤدوا الأمانات الی اهلِها» (سوره نساء آیه 58)خداوند به شما فرمان می دهد تا امانتها را به صاحبانش بدهید.مسئولیتها، امانت اند همچنان که مولا علی ع در نامه ی 5 نهج البلاغه فرمودند: لیس لک بِطُعمه ولکنّه فی عُنقِک أمانه.در نظام مقدس جمهوری اسلامی نباید تلقی این باشد که مسئولیتها لقمه ی چرب ونرمی است واز قِبَل آن باید به نان ونوایی رسید یا دیگران را به نان ونوایی رساند بلکه پستها ومقامهایی
از نظر آموزه های وحیانی قرآن، باید شروطی تحقق یابد تا بتوان شخصی را مجازات به خیر یا شر کرد:1.       در کارهای مادی دنیوی لازم است تا دو شرط «علم و عمد» تحقق یابد تا شخص از بهره ها و آثار کارش بهره مند شود؛ یعنی شخص نسبت به کاری که انجام می دهد عالم باشد و هم از روی عمد و قصد آن کار را انجام دهد. خدا می فرماید: لِلرِّجالِ نَصیبٌ مِمَّا اکْتَسَبُوا وَ لِلنِّساءِ نَصیبٌ مِمَّا اکْتَسَبْنَ؛ برای مردان نصیب و بهره ای از بخشی از آن
به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، ایران در 6 ماه گذشته در ثبات نسبی بوده و البته کم‌ و بیش عرضه بر تقاضا پیشی دارد و با وجود تامین نیاز داخل به‌ نظر می‌ رسد که تولید کنندگان برای دپو نشدن محصولات خود باید بیش‌ از پیش به سمت صادرات بروند. کارشناسان فولاد معتقدند، نیمه دوم سال برای بازار فولاد چندان تفاوتی با نیمه نخست آن نخواهد داشت و سایه‌ ثبات نسبی بر این بازار تا پایان سال جاری گسترده خواهد بود.شرایط نیمه نخست سال در نیم
 اصطلاح جهاد کبیر در قرآن کریم : اصطلاح (جهاد کبیر) در قرآن کریم فقط یک بارآمده است : به این صورت: فَلا تُطِعِ الْکافِرینَ وَ جاهِدْهُمْ بِهِ جِهاداً کبیرا .« فرقان  52 »  یعنی: "پس از کافران اطاعت مکن و بدین وسیله با آنان جهاد کن؛ جهادی بزرگ."ولی باید توجه داشت که این معنا و مضمون یعنی توصیه به تسلیم ناپذیری در برابر کافران و منافقان - بدون استفاده از اصطلاح (جهاد کبیر) - در سراسر قرآن بارها ذکر شده است مانند:1- فَاصْبِرْ لِحُکمِ ر
از نظر  قرآن، در صراط مستقیم همگی به سلامت زندگی می کنند و به سلامت می میرند و به سلامت مبعوث می شوند؛ زیرا هر گونه فقدان سلامت در این مراتب می تواند سعادت دنیا و آخرت انسان را از میان بردارد. از همین روست که خواهان هدایت جمعی رهروان طریق صراط مستقیم از خدا هستیم و می گوییم: اهدنا الصراط المستقیم؛ خدایا همگی ما را در صراط مستقیم هدایت نگه دار!(حمد، آیه 6)درخواست جمعی از آن روست که اگر مردم با هم در راه های مختلف باشند، تضاد و تقابل میان آنان ا
به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، آمار بانک مرکزی حاکی از آن است که معاملات مسکن در بهمن سال جاری نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال گذشته، رشد داشته که این موضوع می‌تواند حاکی از حرکت بازار مسکن به سمت رونق باشد. براساس تازه‌ترین آمار بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن شهر تهران در بهمن‌ سال جاری، تعداد معاملات آپارتمان‌های مسی در این ماه به 13 هزار و 300 واحد رسید که نسبت به ماه گذشته 24.1 و نسبت به ماه مشابه سال قبل 42 د
به‌رغم همه مشکلاتی که تحریم و محدودیت‌ های بین‌المللی برای صنعت کشور و مخصوصاً صنعت فولاد ایجاد کرده است، سال جاری از سال گذشته، تولید فولاد بیشتری خواهد داشت. به نحوی که برنامه فعالان عرصه فولاد این است که به هدف‌ گذاری تولید 26 میلیون تن فولاد در سال 98 دست یابند. در واقع آمار هایی که در اختیار کارشناسان بازار فولاد قرار دارد نشان می‌ دهد که تا رسیدن به این هدف‌ تعیین شده راه دوری در پیش نیست و حتماً مطابق با برنام
بنا بر گزارش تحلیل گران آهن پرایس در خصوص وضعیت بازار مسکن، افزایش قیمت بنزین تاثیری در بازار مسکن ندارد و این بازار فعلا ظرفیت افزیش قیمت را ندارد.به اظهارات مسئولان و کارشناسان بازار مسکن با بیان این ‌که قبل از گرانی بنزین، قیمت مسکن به شدت افزایش یافت، بنا بر این  افزایش قیمت بنزین تاثیری بر بازار مسکن ندارد.از این رو با یاد آوری این‌ که بازار مسکن در یک رکود غیر تورمی به سر می ‌برد و حجم معاملات مسکن در سال جاری با  مق
«کروناویروس» چیست و کی میرود ؟کرونا، خشم الهی است یا ساخته و بافته بشری ؟ . أَیْنَمَا تَكُونُوا یُدْرِكْكُمُ الْمَوْتُ وَ لَوْ كُنْتُمْ فِی بُرُوجٍ مُشَیَّدَةٍ . كُلٌّ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ فَمَا لِهؤُلَاءِ الْقَوْمِ لَا یَكَادُونَ یَفْقَهُونَ حَدِیثاً(نساء/78) هر جا كه باشید، شما را مرگ در مى‏یابد، اگر چه در دژهاى استوار باشید. . همه از نزد خداست. پس این قوم را چیست كه‏نزدیك است هیچ سخنى را درك نكنند؟!کرونا ساخت و خشم الهی است
مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی در خطبه های 27 دی 98 خواهان توجه خاص به اقتصاد و روابط فرهنگی برای ایجاد تمدن اسلامی نوین در جهان معاصر می شود؛ زیرا از نظر آموزه های وحیانی قرآن، این «فرهنگ» به معنای مجموعه ای کامل از عقاید، آداب و رسوم، احکام و قوانین، زمانی می تواند «تمدنی» را ایجاد کند که اقتصاد «مقاوم» وجود داشته باشد؛ زیرا اگر اقتصاد دارای «قیام» وجود نداشته باشد، نمی توان اجتماعی را براساس آن تشکیل داد،
سادیست کسی است که از درد کشیدن و رنج دیدن دیگران لذت میبرد. حال آیات زیر در تازینامه را مورد توجه قرار دهید!سوره نساء آیه 56إِنَّ الَّذِینَ كَفَرُواْ بِآیَاتِنَا سَوْفَ نُصْلِیهِمْ نَارًا كُلَّمَا نَضِجَتْ جُلُودُهُمْ بَدَّلْنَاهُمْ جُلُودًا غَیْرَهَا لِیَذُوقُواْ الْعَذَابَ إِنَّ اللّهَ كَانَ عَزِیزًا حَكِیمًاآنان را که به آیات ما کافر شدند به آتش خواهیم افکند هر گاه پوست تنشان بپزد پوستی دیگرشان دهیم ، تا عذاب خدا را بچشند خدا پیرو
 الْوالِدانِقبلا بیان شد که ماده «ولد» به معنای فرزند است و آنچه از نسل شخصی ادامه پیدا کند. کلمه «وَلَد» (فرزند) را هم برای یک نفر یا بیشتر، و نیز هم برای پسر و دختر به کار می‌برند. وقتی «والد» در مقابل «والدة: مادر» (بقره/233؛ مریم/32) به کار رود، به معنای «پدر» است؛ اما وقتی «والد» بتنهایی بیاید، هم می‌تواند به معنای «پدر» باشد، و هم به معنای «کسی که فرزند دارد، اعم از پدر یا مادر» (لقمان/33). وقت
نسبت قیمت به اجاره‌ بها طی سال‌ های گذشته در بازه عددی مشخص نوسان داشته، به‌ طوری‌که فاصله قیمت با اجاره‌ بها در زمان جهش به میزان حداکثر 22 برابر و در پایان دوره کاهش و ثبات قیمت، حداقل 13 برابر شده است. این نسبت در سال جاری  به سطح بی‌ سابقه 04/ 26 رسید. با این حال در پی کاهش قیمت مسکن در تابستان برآورد ها از نسبت جدید عدد 25 را نشان می‌ دهد.به گزارش آهن پرایس در بازار مسکن، میان قیمت مسکن و نرخ اجاره‌ بها همواره یک
روند قیمت گذاری انواع مقاطع فولادی در روز جاری حاکی از این است که در اغلب مبادی ثبات حکم فرما می باشد از این رو در حوزه تولیدی نبشی و ناودانی کارخانه ی ناب تبریز آغازگر اعلام بهای محصولات خود در بازار بدون تغییر بوده است. کارخانه اسپیرال نیز دنباله روی این روند گردید.در حوزه ی میلگرد آجدار کارخانه راد همدان قیمت های خود را بدون تغییر و کارخانه سیرجان با 50 تومان افزایش به ازای هر کیلو محصول در روز جاری اعلام د
به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار فولاد، بررسی آمار واحد های ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، کاوه جنوب، صبا فولاد، بناب و . در مهر ماه سال جاری در زمینه صادرات رقم 561 هزار و هفت تن را نشان داد که در مقایسه با ماه مشابه در سال 97 رشد 54 درصدی را ثبت کرد.از این رو بیشترین سهم صادرات هفت ماهه مربوط به فولاد خوزستان با یک میلیون و 83 هزار و 674 تن است، با وجود کاهش 19 درصدی نسبت به هفت ماهه سال گذشته، رقم 26/7 درصد از مجموع ص
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
Mike Gary تاسيسات ساختماني Jhon Andrew Candace Joshua بر بلنداي كوه بيل افکار برتر Wyteboi