نتایج جستجو برای عبارت :

پرسشنامه كاستيل ويلمور وهملي

پرسشنامه جامعه پذیری سازمانی کلاین و همکاران (2006)دانلود پرسشنامه جامعه پذیری سازمانی کلاین و همکاران(2006)، در قالب doc و در 4 صفحه، قابل ویرایش. مقیاسهای این پرسشنامه توسط چائو در سال 1994 تدوین شده است. این پرسشنامه میزان جامعه پذیری در سازمان را در شش بعد وظیفه، زبان، ت، اهداف، تاریخچه، همکاران را در قالب 32 گویه، مورد بررسی قرار می دهد . 
پرسشنامه اعتیاد به بازی های آنلاین (وانگ و چانگ، 2009)دانلود پرسشنامه استاندارد اعتیاد به بازی های آنلاین (وانگ و چانگ، 2009)، در قالب word و در 4 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده… این پرسشنامه توسط وانگ و چانگ (2002) ساخته شد. این ابزار که با ایجاد تغییراتی در پرسشنامه اعتیاد اینترنتی یانگ (1996) ساخته شده . 
دانلود رایگان پرسشنامه پذیرش تغییر شغل مارتین پاتچن       (1965) این پرسشنامه دارای 5 سوال بوده و هدف آن سنجش میزان پذیرش تغییرات شغلی فرد می باشد.دانلود رایگان : ( توجه در اینجا از لینک کوتاه استفاده شده پس از کلیک بر روی نام پرسشنامه در زیر این مطلب،  چند ثانیه  (3 الی 4  ثانبه  ) صبر کند و بعد مطابق شکل زیر روی لینک کلیک نمایید تا به صفحه دانلود وارد شوید)دانلود پرسشنامه پذیرش تغییر شغل مارتین پاتچن       (1965
پرسشنامهاجتناب وهمجوشیبراینوجوانان AFQ-Y - گریکو و همکاران (2008)- گریکو و همکاران (2008) این پرسش‌نامه را ساخته‌اند ، ین پرسش‌نامه خودگزارشی 8 ماده دارد و فرایند آمیختگی شناختی را در نوجوانان و جوانان ارزیابی می‌کند. گویه های این آزمون بر روی مقیاس لیکرت ‌پنج‌درجه‌ای درجه‌بندی می‌شود.به همراه2 مقاله مرتبط رایگاناین پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و در قالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش استجهت دریاف
دانلود رایگان : ( توجه در اینجا از لینک کوتاه استفاده شده پس از کلیک بر روی نام پرسشنامه در زیر این مطلب،  چند ثانیه  (3 الی 4  ثانبه  ) صبر کند و بعد مطابق شکل زیر روی لینک کلیک نمایید تا به صفحه دانلود وارد شوید)دانلود رایگان پرسشنامه های مدیریت دانش و بانکداری نوروزی اصلاحات 
پرسشنامهآمادگی روانی ورزشکاران  یا خودسنجیروانیانستیتویورزشاسترالیایجنوبی (SASI Psych)(1993)(South Australian Sport Institute)عاملهای فیزیکی و ذهنی مختلفی وجود دارند که به موفقیت ورزشی کمک می‌کنند. موفقیت در ورزش نیازمند کنار هم قرار گرفتن این عاملها و تقابل درست آنها با یکدیگر است. در بسیاری از ورزش‌ها عاملهای مربوط به آمادگی جسمانی مهم‌ترین عامل است. با این حال عاملهای ذهنی و  روانی  نیز برای ورزشکاران حرفه‌ای حائز اهمیت هستند.هدف این پ
تکمیل و تحویل پرسشنامه بیمه عمر پاسارگاد در واقع اولین اقدام رسمی برای تهیه بیمه عمر است. با پر کردن این پرسشنامه ، خریدار اطلاعات شخصی ، وضعیت سلامت ، نوع پوشهای درخواستی، مقدار و نحوه پرداخت حق بیمه و مابقی موارد را مشخص میکند.بیمه عمر پاسارگادخرید آنلاین بیمه عمر پاسارگاد
پرسشنامهاجتنابوآمیختگی )گریگووهمکاران، 2005 )Avoidance and Fusion Questionnaireدوره نوجوانی و جوانی دوره گذر از یک مرحله به مرحله دیگر است. در این دوره تغییرات زیادی اتفاق می‌افتد که احتمال ابتلا به مشکلات روان‌شناختی را افزایش می‌دهد. اختلال‌های اضطرابی و افسردگی جزء رایج‌ترین نشانگان روان‌شناختی هستند که افراد در تمام سنین به آن مبتلا می‌شوند، اما در سنین نوجوانی و جوانی این مسئله بیشتر اتفاق می‌افتد (بیدرمن، فاراوان، مایک و للون، 199
پرسشنامه  بهزیستیمعنویاسلامی(گلپور و همکاران، 1393) از نظر مفهومی، بهزیستی معنوی شخصی یعنی اینكه فرد توانسته در یك رابطه درونروانی با خود و خالق هستی، بین معنا، هدف و ارزشهای زندگی خود انسجام و سازگاری برقرار كند. در مقابل، بهزیستی معنوی جمعی یا اجتماعی با تمركز بر عشق، عدالت، امیدواری و ارزشگذاری برای انسانیت در روابط بینفردی بین شخص و دیگران، بهزیستی معنوی فرد را به نحوه ارتباط وی با دیگران گره می زند. بعد سوم بهزیستی معنوی محیطگراست ك
پرسشنامه سواد یادگیری مادام العمر (لی و تسای ، 2007)فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 4حجم فایل: 137 کیلوبایت قیمت: 6500 تومانتوضیحاتپرسشنامه سواد یادگیری مادام ­العمر در سال 2007 توسط لی و تسای ساخته شده و دارای 49 سؤال بوده است. این پرسشنامه شامل یازده خرده مقیاس و سه حوزه (ورودی، فرایند و خروجی) است. برای استفاده و رواسازی و به دست آوردن روایی محتوایی در نمونه ایرانی، ابزار به فارسی ترجمه و به دنبال آن از یک متخصص زبان انگلیسی
پرسشنامهانعطافپذیریروانشناختی (اجتناب تجربی ) بوند و همکاران (2011) Experiential Avoidanceدرسالهایاخیرتوجهزیادیبهاجتنابتجربی بهعنوانعاملآسیبشناختیانواع گوناگوناختلالهایروانیشدهاست(بیقلن،هیرزوپیسترولو، 2008. ). اجتنابتجربیبه تلاشهایفردبرایاجتنابازتجاربآشفته سازدرونیگفتهمیشود(هیزو همكاران 2004 ). اینتجاربدرونی،افكار،عواطف،خاطرات،احساساتبدنیودیگر رخدادهایدرونیرادربرمیگیرد(استیون،هیز،استروسحالوویلسون، 2012).  اجتناب تجربیزمانیرخمی
پرسشنامه ها چه هستند؟ تعریف و انواع پرسشنامهبهمن 23, 1398pajuhپرسشنامهپرسشنامه های روان شناسی, پرسشنامه های مدیریتبدون دیدگاهفهم پرسشنامه ها و ویژگی های  یک پرسشنامه همین‌طور حساسیت‌هایی که باید در مورد یک پرسشنامه وجود داشته باشد، کار ساده‌ای نیست.هنوز پرسشنامه هایی هستند که سال ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و مورد تایید دانشگاه‌های بزرگ است و بعدا مشخص می‌شود که در طراحی آنها مشکلاتی وجود داشته است.به عنوان مثال، ای
پرسشنامه آشفتگی شناختی ماسون (2001) پرسشنامه آشفتگی شناختی شامل 14گویه است كه با هدف بررسی و ارزیابی میزان آشفتگی شناختی در افراد معرفی شده است. ین پرسشنامه بخشی از پرسش‌نامه تجارب و عواطف آکسفورد- لیورپول (O-LIFE) می باشد که  توسط ماسون[1]و همکارانش و به منظور سنجش صفات اسکیزوتایپی در نمونه‌های بالینی و غیربالینی ساخته شده است. همراه با  2 مقاله پایه ای رایگاناین پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و در قالب نرم افزار
پرسشنامه اضطراب انتظار -صفارینیا و توکلی – 1391محیطهای انتظار نیز، به ویژه در مکانهای درمانی یکیاز مهمترین عوامل استرس آور میباشند. محیطهای سردبیمارستانی و درمانی به علت همسویی با بیماری و مرگ باعثایجاد فشار در انسان میشوند. اگر فرد با درد، رنج و بیماریمیخواهد ساعتی را در انتظار بگذراند، این استرس چند برابرمیشود. علاوه بر ویژگیهای موقعیت استرسزا و مدتی کهفرد در آن موقعیت حضور دارد، ویژگیهای روانشناختی وزیستشناختی فردی و اجتماعی
پرسشنامه باورهای هوشی (بابایی، 1377) باورهای افراد، دنیای آنان را سازمان می دهد و به تجربیاتشان معنا می بخشد. این که چگونه این باورها می توانند دنیای روانشناختی مختلفی را در افراد ایجاد کنند و آنها را در موقعیت های مشابه به تفکر، احساس و عمل متفاوتی هدایت کنند، موضوع بسیار مهمی است (دوئک،(2000. دوئک (2000 ) می گوید این باورهای ما هستند که به دنیای اطراف مان سازمان می دهند و به تجربیاتمان معنا می دهند و به طور کلی سیستم رفتاری و معنایی هر فرد را تش
پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 ( تجدید نظر شده(      پژوهشگران اضطراب را یک حالت هیجانی منفی که با بی قراری، تشویش، نگرانی و فعال سازی یا انگیختگی بدنی همراه است توصیف کرده اند. در این پژوهش از سیاه? بازنگری شدهاضطراب حالتی رقابتی 2 که یک ساز? چندبعدی است استفاده می شود. (کاکس و همکاران، 2003) .  این سیاهه حاوی 17سؤال است. سیاه? مذکور، از سه خرده مقیاساضطرابجسمانی (برای مثال، در عضلاتم احساسلرزش میکنم)،  اضطراب شناختی ( برای مثال،ن
پرسشنامه اضطراب حالتی رقابتی-2 ( تجدید نظر شده(      پژوهشگران اضطراب را یک حالت هیجانی منفی که با بی قراری، تشویش، نگرانی و فعال سازی یا انگیختگی بدنی همراه است توصیف کرده اند. در این پژوهش از سیاه? بازنگری شدهاضطراب حالتی رقابتی 2 که یک ساز? چندبعدی است استفاده می شود. (کاکس و همکاران، 2003) .  این سیاهه حاوی 17سؤال است. سیاه? مذکور، از سه خرده مقیاساضطرابجسمانی (برای مثال، در عضلاتم احساسلرزش میکنم)،  اضطراب شناختی ( برای مثال،ن
هوشمعنویعبدالله زاده   SIQ- Spiritual Intelligenceاینپرسشنامهدارای29 مادهاستکههرعبارتآندریکطیفلیکرت5گزینه ایازکاملاً مخالفمتاکاملاًموافقمنمره گذاریمی شود. همچنیناینپرسشنامهدارایدوزیرمقیاساستکهعبارتندازدرکوارتباطبا سرچشمههستیوزندگیمعنوییااتکابههستیدرونی.همراه با 3مقاله رایگاناین پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری است و در قالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش استجهت دریافت این پرسشنامه کلیک فرمائید.برای مشاهده لیس
پرسشنامه مقیاس اضطراب ریاضی برای کودکان( MASC) چیو هنری اضطراب به منزله بخشی از زندگی انسانها از جمله كودكان و نوجوانان، یكی از م ؤلفه های ساختار شخصیت آنها را تشكیل م ی دهد و از این زاویه است كه پاره ای از اضطراب های دورا ن كودكی و نوجوانی را می توان بهنجا ر تلقی كرد. بالعكس، اضطراب مرضی نیز وجود داردكه به منزله منبع شكست و سازش نایافتگی به شمار م یرود و به طیف اختلا ل هایی كه از اختلال های شناختی و بدنی تا ترسهای غیر موجه و وحشت زدگیها گسترده ان
پرسشنامهسرمایهمعنوی(گلپور و همکاران، 1393) نقشمعنویت درزندگیانسان هاطیسال هایمتمادیدرحوزه هایمختلفعلمیتوجهات زیادیرابهخودجلبنمودهاست (کلسو رایت[1]، 2012، ص 6). دردیناسلاممعنویتدرپیوندیجداییناپذیربانیتوپایبندیرفتاریبهباورهایمذهبیباتأكیدبردلبستگی،توكلوامیدبهلطفومددخداوندمتعالموردبحثقرارمیگیرد. درتأكیدیصریحتر،معنویتدربینمسلمانانازطریق پایبندیبهآدابوشعائردینمبیناسلاموتلاشپیگیرومستمربرایدلبستگیوپیوندبا دستوراتخالقهست
پرسشنامه اضطراب رقابتی (SCAT) مارتینز 1977Sport Competition Anxiety Testپرسشنامه اضطراب رقابتی ورزشی در سال 1977 پس از 5 سال بررسی روی 4000 نفر در امریکا توسط رینر مارتنز تهیه شده است. این آزمون اضطراب صفتی ورزشکاران را میسنجد و به پرسشنامه رقابتی ایلینویز[1]نیز معروف است.دارای 15 سوال ساده بود که قابلیت استفاده از این تست در فرهنگ های مختلف در استفاده از ان به علت ساده بودن سوالات و اجرای ان در مدت کمتر از 5 دقیقه ممکن می باشد. در نتیجه قابلیت اجرای ان برای کشورهای
پرسشنامه اضطراب رقابتی (SCAT) مارتینز 1977Sport Competition Anxiety Testپرسشنامه اضطراب رقابتی ورزشی در سال 1977 پس از 5 سال بررسی روی 4000 نفر در امریکا توسط رینر مارتنز تهیه شده است. این آزمون اضطراب صفتی ورزشکاران را میسنجد و به پرسشنامه رقابتی ایلینویز[1]نیز معروف است.دارای 15 سوال ساده بود که قابلیت استفاده از این تست در فرهنگ های مختلف در استفاده از ان به علت ساده بودن سوالات و اجرای ان در مدت کمتر از 5 دقیقه ممکن می باشد. در نتیجه قابلیت اجرای ان برای کشورهای
پرسشنامه آگاهی فراشناختیمختاری و ریچارد ( 2002 )  یکی از عوامل مهم در تعیین رفتارهای یادگیری، آگاهی و درک فراشناختی است.روانشناسان برای تبیین دانش و نوع کنترل افراد بر طرز فکر و فعالیتهای یادگیریشان از اصطلاح فراشناخت استفاده کرده اند. اصطلاح فراشناخت به دانش ما درباره فرآیندهای شناختی خودمان و چگونگی استفاده بهینه از آنها برای رسیدن به اهداف یادگیری اطلاق می شود.فراشناخت فرآیندی است که در آن فراگیران از چگونگی یادگیری خود، چگونگی استف
پرسشنامهتاب آوریدربرابرخودکشی (عثمان، 2004)  خودکشی یکی از معضلات بهداشت روان است . شناسایی به موقع امکان خودکشی در پیشگیری از آن بسیار اهمیت دارد. بر اساس گزارش رسمی سازمان بهداشت جهانی هرساله حدود یک میلیون نفر در جهان با خودکشی به زندگی خود پایان می دهند ( برتولوت  ، 2001). مفهوم تابآوری در برابر خودکشی به توانایی ادراک شده فرد برای مقابله با افکار خودکشی، در دسترس بودن منابع خارجی و ارزیابی فرد از تواناییاش در هنگام مواجهه با وقایع&nb
پرسشنامه افسردگی کودکان CDS- تیشرولانگ (1987 ) دو فرم ( کودک و دیگران ) هر یک 66 عبارت  اعتقاد بر این است که افسردگی در بزرگسالان اتفاق می افتد، کاملا ناامید میشوند یا در موارد شدید، نوجوانان - عشق یک طرفه، مشکلات با همکلاسی ها یا والدین اما در حقیقت، افسردگی حتی در میان کودکان نیز دیده می شود. علاوه بر این، اغلب اوقات این واقعیت است که والدین به طور کلی علائم افسردگی در کودکان را به شکل تنبلی، غرور، و غیره میبینند. روش های "درمان" از این "شر" معم
پرسشنامه افسردگی کودکان CDS- تیشرولانگ (1987 ) دو فرم ( کودک و دیگران ) هر یک 66 عبارت  اعتقاد بر این است که افسردگی در بزرگسالان اتفاق می افتد، کاملا ناامید میشوند یا در موارد شدید، نوجوانان - عشق یک طرفه، مشکلات با همکلاسی ها یا والدین اما در حقیقت، افسردگی حتی در میان کودکان نیز دیده می شود. علاوه بر این، اغلب اوقات این واقعیت است که والدین به طور کلی علائم افسردگی در کودکان را به شکل تنبلی، غرور، و غیره میبینند. روش های "درمان" از این "شر" معم
پرسشنامه انزوای اجتماعی(مدرسی یزدی، 1393).یکیاز مسائلیکه امروزه هدفپژوهشاندیشمندان حوزةعلوم اجتماعی، روانشناسی، مدیریت و دیگر حوزه های علوم انسانی است، انزوای اجتماعی است.اندیشمندان هرکدام جنبه های متفاوتی از انزوای اجتماعی را مطالعه کرده اند.لودر و همکارانش انزوای اجتماعی را جدایی فیزیکی و اجتماعی افراد از دیگران تعریف کرده اند. از دیدگاه سیمن، انزوای اجتماعی واقعیتی است فکری که در آن فرد عدم تعلق و انفصال کاملی را با ارزشهایمرسوم جام
پرسشنامه انزوای اجتماعی(مدرسی یزدی، 1393).یکیاز مسائلیکه امروزه هدفپژوهشاندیشمندان حوزةعلوم اجتماعی، روانشناسی، مدیریت و دیگر حوزه های علوم انسانی است، انزوای اجتماعی است.اندیشمندان هرکدام جنبه های متفاوتی از انزوای اجتماعی را مطالعه کرده اند.لودر و همکارانش انزوای اجتماعی را جدایی فیزیکی و اجتماعی افراد از دیگران تعریف کرده اند. از دیدگاه سیمن، انزوای اجتماعی واقعیتی است فکری که در آن فرد عدم تعلق و انفصال کاملی را با ارزشهایمرسوم جام
پرسشنامهیادراکازساختارکلاسدرسبلکبرنانگیزشدانشآموزانوابستهبهبافتكلاسیامدرسه است. طراحیكلاسدرسومدارسمیتوانددرتغییرانگیزش دانشآموزانبرایپیشرفتتحصیلینقشداشتهباشد . همانطور كهبانگ ( 2001 ) بیانمیكند،انگیزشدانشآموزانباتوجهبه موضوعوكلاسدرسنیزتغییرمی كند. یافتههایپژوهشینشانمی دهندكهاهدافپیشرفتفردی تاحدودیمعرفساختاركلاس 2است میگلی (2007) .اینپرسشنامهشامل26   عبارتمی باشد. مقیاسادراکازساختارکلاسدرسسهخردهمقیاس وظایفانگیزشی
مقیاس اشتیاق به مدرسه  وانگوهمكاران(2011) اشتیاق به مدرسه متغیر مهمی است که برای یادگیری حیاتی است تا جایی که از آن به‌عنوان یک منادی مهم یادگیری یاد می‌شود (زینگر، 2008).  اشتیاق به مدرسه تمایل دانش‏آموزان به مشارکت در فعالیت‏های روزانه مدرسه از قبیل شرکت در کلاس‏ها، انجام تکالیف کلاسی و دنبال کردن دستورات معلم در کلاس است که عدم آن از جمله عوامل مؤثر در ترک تحصیل محسوب می‌شود. اینمتغیرهمچنینبهعنوان ،نقطهیمحوریاكثرنظریات

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

Katie Lisa کاويان مديکال Rafa مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش سايبان برقي شاهد به وب پايدار خوش آمديد جواهرات نقره انگشتر دکوريکور Tai فروشگاه اندرويد و پي سي پارسي